poniedziałek, 5 stycznia 2015

Prolog.

"Jest wkurzający, jest największym na świecie dupkiem, sprawia, że chcę na niego krzyczeć, niszczy i ratuje mój dzień w tym samym momencie, doprowadza mnie do szaleństwa, nienawidzę jego pewności siebie, czasami myślę, że postradał rozum, a to wszystko sprawia, że pragnę go jak nikogo innego. Myślę, że gdy pierwszy raz go ujrzałam, jakaś cząstka mnie wiedziała co może się wydarzyć. I na prawdę nie chodzi tutaj o jego słowa, czy czyny. Chodzi o uczucie, które pojawiło się  razem z nim. Szalonym wydaję się fakt, że nie mogę być pewna czy kiedykolwiek poczuję coś podobnego. I nie wiem czy w ogóle powinnam to poczuć. Wiedziałam, że jego świat poruszał się  zbyt szybko i spalał wyjątkowo jasnym płomieniem, ale pomyślałam wtedy: 'Jak diabeł, mógłby pchać mnie w ramiona kogoś, kto przypomina anioła, gdy tylko się uśmiechnie?'. Może to wiedział, kiedy mnie zobaczył. Zgaduję, że straciłam wszelką równowagę. I myślę, że najgorszą częścią tego wszystkiego nie było utracenie jego. Tylko to, że zatraciłam siebie"


                                                                ~*~

Abigail Deirdre Wilson jest uczennicą liceum w Mullingar. Niczym szczególnym się nie wyróżnia i gdyby nie jej przyjaciele, zapewne nie miałaby zbyt bogatego życia towarzyskiego. Jej ucieczką od świata jest muzyka i praca w miejscowym sklepie z płytami.

Życie Abi nie jest usłane różami, zmaga się z cukrzycą, a jej rodzice wiele od niej wymagają, ze względu na jej siostrę, która dostała się na studia prawnicze i jest chlubą rodziny. Pomimo nienagannych ocen, Abi w ich oczach jest tym mniej wartościowym dzieckiem, które nie wie kim chciało by zostać w przyszłości.

" - Do kurwy jaki jest twój problem pieprzona księżniczko?
  - Jesteś nim ty, nieczuły dupku. " 


Kiedy myśli, że został jej niecały rok, by wyjechać na studia i żyć od nowa, na jej drodze pojawia się Niall Horan. Chłopak, od którego przez całe liceum trzymała się z daleka, a może on od niej? W końcu jak najbardziej pożądany chłopak w szkole, mógłby spojrzeć na dziewczynę, o której istnieniu wie może jakieś kilkadziesiąt osób?

- Jeżeli jestem dla ciebie sarkastycznym dupkiem, to albo dlatego, że bardzo cię lubię, albo lubię cię po prostu drażnić.
- Jesteś dziwny.
- Jest też opcja, że po prostu cię nienawidzę i nie obchodzi mnie, że o tym wiesz. 
- Przysięgam, od dzisiaj wierzę, że boli cię używanie mózgu.
- Za jakiś czas będzie bolało ciebie, kiedy będziesz się zastanawiała, którą z tych trzech opcji jesteś ty. " 

Przez to, że Horan zostaje zmuszony przez dyrektora, by pomógł Abi w przygotowaniach do balu maturalnego, ich dwójka musi spędzać ze sobą masę czasu. Ten rok miał być łatwy i minąć szybko, jednak czy tak właśnie będzie?

"- Wiesz, um.. słyszałam, że jesteś niezłym graczem. Miło mi cię tu gościć, ale tutaj to ja jestem trenerem. 
- Uh, urocza jesteś kiedy się złościsz. 
- Pieprz się Horan. "

Co jeśli szkolny zły chłopak, będzie chciał sprowadzić na złą drogę dobrą dziewczynę? Czy ona będzie chciała? A co jeśli zobaczy, że jej życie dzięki niemu jest inne? Co jeśli spodoba jej się tryb życia Horana? A może szkolny dupek się zakocha?

"Chce żebyś była moja. Samolubnie, bezmyślnie moja. Bo jak można się tylko przyjaźnić z osobą, którą chcesz non stop pieprzyć?" 






10 komentarzy:

  1. O BOZE, TO JEST TAK BARDZO W CHUJE GENIANE, ZE NIE BEDE SPALA CZEKAJĄC NA NOWY ROZDZIAL, WIEC RUSZ DUPSKO PISAĆ OLCIA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. To jest takie sfasfgakjfa. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. Życzę dużo weny i czekam :D

    + Zapraszam na moje ff na blogspot: "Fearless - Niall Horan Fanfiction" "Destiny"
    oraz na Wattpad: http://www.wattpad.com/story/29441942-tomorrow-i%27ll-miss-you

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle się zaczyna :D czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhuh nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)

    Zapraszam do mnie: http://youneverknowwhatfatewillbring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prolog! Nie mogę się doczekać 1 rozdziału : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się zapowiada
    Już się nie mogę doczekać kolejnego.
    Bardzo lekko i szybko się czyta (za szybko :'( )
    Ale no cóż
    Na pewno będę stałą czytelniczką ;)

    @_Paulciaa_

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa czekam na nexta :D @169Lulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju ten prolog jest taki ajdgekdidbfsjei 😍 lece czytać dalej 😊/@lalahaska69

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem ci ze prolog jest świetny,ale widać ze opowiadanie jest pisane na podstawie Teenage Dirtbag (nie żebym narzekała bo tdb jest najlepsze i jeju czytam 2 raz hahah LOL) no nic, zaczynam czytać! :xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog jest cudny *,*
    Ale zgadzam się, że jest na podstawie tdb

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Selly